Pod koniec października w Katowicach zorganizowaliśmy warsztaty „Różne perspektywy – wspólny punkt widzenia”. To spotkanie gromadzi przedstawicieli Urzędu Regulacji Energetyki, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organizacji konsumenckich oraz spółek Grupy TAURON.
Warsztaty mają na celu stworzenie aktywnej platformy współpracy pomiędzy TAURONEM a przedstawicielami urzędów regulacyjnych i organizacji konsumenckich. Kluczowym elementem spotkania jest klient – jego potrzeby i oczekiwania. Dzięki różnorodnym perspektywom uczestników możemy wypracować kompleksowe rozwiązania, które sprawdzą się
w praktyce.
Warsztaty wzbogacają wiedzę uczestników na temat funkcjonowania rynku energii, co jest bardzo przydatne w ich codziennej pracy. Na tegorocznych warsztatach rozmawialiśmy o:
Coroczne spotkania są dobrą okazją do przekazania informacji o planowanych zmianach w obsłudze oraz wdrożonych rozwiązaniach. Była mowa także o upraszaniu komunikacji w TAURONIE jak również o wprowadzonej 26 kwietnia 2024 r. ustawie, która wymaga, aby komunikacja była dostosowana do standardów zrozumiałości i funkcjonalności, tzn. aby dokumenty były dostępne dla wszystkich na różnych platformach i były zrozumiałe (na poziomie biegłości B2). Nie zabrakło także garści informacji o wdrożonych inicjatywach w obsłudze klientów w ramach programu TAURON Bez Barier.
Zobacz film
Sprawdź też