Z Tauronkiem przez świat

kwi 08 2024

Podróże uczą mnie cierpliwości, rozwijają umiejętności komunikacyjne i dają niezliczone chwile radości. Wraz z Tauronkiem podbijamy szczyty i eksplorujemy świat, a każda podróż staje się niezapomnianą przygodą. Czy to w górach, czy na uliczkach europejskich miast, Tauronek zawsze jest gotów na nowe wyzwania – tak jak ja.

treść 3

Dwa lata temu górskie podróże stały się moją pasją, a maskotka Tauronowego byczka towarzyszyła mi w licznych górskich wyprawach. Był ze mną m.in. podczas deszczowego wejścia na Kościelec i zdobywania szczytu Mnicha. Wraz z grupą przyjaciół, którzy podzielają moje zamiłowanie do gór odkrywaliśmy nowe miejsca. Górskie wędrówki przeniosły się też za granicę – ostatnio na Słowację, gdzie zachwycaliśmy się Małą Fatrą. W miarę upływu czasu pojawiły się pomysły na samodzielne podróżowanie, w coraz bardziej odległe miejsca. Byczek TAURONA stał się nieodłącznym towarzyszem moich podróży. Gdy wyruszam na wyprawy zawsze jest przypięty do plecaka.

1000003531

Moje przygody

W lipcu 2023 roku wraz z grupą znajomych dotarliśmy do Kaukazu w Gruzji, eksplorowaliśmy urokliwe miejsca, takie jak Mestia czy Ushguli. Spacerowaliśmy nieutartymi szlakami, śledząc topnienie lodowca Shkhara pod lodowym płaszczem gór.

treść

W listopadzie tego samego roku odkrywaliśmy zabytki Londynu, przechadzając się przez Tower Bridge. Zwiedziliśmy Buckingham Palace i słuchaliśmy bicia „Big Bena”. Gdy deszcz przypominał nam, że jesteśmy w Anglii – pomógł parasol z logiem TAURONA. Grudzień 2023 roku to włoskie przygody w Neapolu i okolicach. Zagubieni w malowniczych uliczkach, odkrywaliśmy zabytkowe pomniki i opowieści związane z Pompejami i świadkami wybuchu Wezuwiusza. Styczeń 2024 roku to magiczne Ateny. Podziwialiśmy Partenon na Akropolu, słuchaliśmy lokalnych opowieści i zwiedzaliśmy wybrzeże Grecji, zawsze w towarzystwie Tauronowego byczka.

IMG-20240126-WA0139

1000003691

Pamiątka z podróży

W miejscach, które odwiedzam, zawsze robię pamiątkowe zdjęcie z Tauronkiem. To niewielka maskotka, która otwiera nam drzwi do rozmów z ludźmi, dzięki którym poznajemy lokalne historie i zwyczaje.

treść 5

Planujemy kontynuować swobodne podróżowanie, odkrywać nowe miejsca i poznawać fascynujących ludzi. Moją najnowszą pasją jest jazda na motocyklu – to nowe wyzwanie, które zamierzam połączyć z podróżą po Bałkanach.

Kim jestem?

Nazywam się Joanna Winiarz, pracuję w Grupie TAURON od lipca 2021 roku, a od lipca 2023 roku jestem szefową Biura Monitoringu IT w spółce TAURON Obsługa Klienta. W organizacji koncentruje się na dostarczeniu najwyżej jakości usług monitoringu operacyjnego IT i monitoringu bezpieczeństwa IT dla Grupy TAURON.