TAURON Obsługa Klienta został laureatem 3. edycji konkursu Dream Employer w kategorii dużych przedsiębiorstw. Spółkę wyróżniono za troskę o dobrostan pracowników, inicjatywy wsparcia zdrowia, elastyczne formy pracy oraz innowacyjne programy rozwoju menadżerów.
W konkursie brano pod uwagę 2 główne kategorie oceny:
✓ kultura i wartości
✓ przywództwo
✓ rozwój pracowników
✓ dobrostan
Jury programowe konkursu, podczas swojego posiedzenia 7 grudnia, dokonało wyboru 3 zwycięskich firm, reprezentujących kategorie małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W tym roku szczególny nacisk został położony na docenienie wyjątkowych działań w zakresie elastycznych modeli pracy oraz dbałość o szeroko rozumiany dobrostan pracowników.
Dzięki wspólnym działaniom pracowników, TOK dołączył do grona wymarzonych pracodawców na polskim rynku, którzy chcą dzielić się swoimi najlepszymi praktykami i być wzorem dla innych.
Sprawdź też