TAURON Obsługa Klienta z tytułem „Dream Employer 2024”

sty 05 2024

TAURON Obsługa Klienta został laureatem 3. edycji konkursu Dream Employer w kategorii dużych przedsiębiorstw. Spółkę wyróżniono za troskę o dobrostan pracowników, inicjatywy wsparcia zdrowia, elastyczne formy pracy oraz innowacyjne programy rozwoju menadżerów.

W konkursie brano pod uwagę 2 główne kategorie oceny:

  1. Ankietę służącą ocenie doświadczeń pracowników tzw. „Employee Experience Survey” opracowaną przez Instytut Gaussa, w której skoncentrowano się na 5 kluczowych obszarach: Rozwój, Przywództwo, Warunki pracy, Współpraca w organizacji oraz Współpraca w zespole. TOK najwyższe oceny uzyskał w obszarach: Współpraca zespołowa, Przywództwo oraz Warunki pracy. W ankiecie wypowiedziało się ponad 870 pracowników spółki.
  2. Przygotowany przez TOK opis najlepszych praktyk prezentujących działania firmy w obszarach:

✓ kultura i wartości

✓ przywództwo

✓ rozwój pracowników

✓ dobrostan

Jury programowe konkursu, podczas swojego posiedzenia 7 grudnia, dokonało wyboru 3 zwycięskich firm, reprezentujących kategorie małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W tym roku szczególny nacisk został położony na docenienie wyjątkowych działań w zakresie elastycznych modeli pracy oraz dbałość o szeroko rozumiany dobrostan pracowników.

Dzięki wspólnym działaniom pracowników, TOK dołączył do grona wymarzonych pracodawców na polskim rynku, którzy chcą dzielić się swoimi najlepszymi praktykami i być wzorem dla innych.

 

Sprawdź też