Prawie 90 proc. pytanych Polaków zna TAURON - wynika z najnowszego badania wizerunku marki. Kolejny rok z rzędu jesteśmy liderem w branży energetycznej pod względem rozpoznawalności.
- Marka TAURON na tle innych marek z branży, wskazywana była jako ta, która odnosi sukcesy i jest jedną z wiodących polskich marek. Dzięki realizowanym przez nas działaniom pro-ekologicznym, rośnie pozytywny wizerunek naszej firmy - jako nowoczesnej i z dużym udziałem energii z OZE. Jesteśmy postrzegani jako lider w regionie, firma silna i bezpieczna, z którą warto być i korzystać z jej usług – mówi Daniel Gryt, Dyrektor Wykonawczy Obszaru Komunikacji i Marketingu w Grupie TAURON.
TAURON utrzymuje również wizerunek firmy ekologicznej, a do tego jest marką silnie kojarzoną ze zrównoważonym rozwojem. Klienci oceniają naszą firmę jako odważną, działająca na terenie całego kraju i stale rozwijającą się.
- TAURON jest wzorem marki dla wielu innych podmiotów działających na rynku. Prowadzone działania pozwalają nam kreować i wdrażać rozwiązania proklienckie, rozwijać obsługę klienta w online, zajmować czołowe miejsce w globalnych trendach dotyczących między innymi inkluzywności, który realizujemy w naszej organizacji przez program TAURON bez barier – mówi Daniel Gryt, Dyrektor Wykonawczy Obszaru Komunikacji i Marketingu w Grupie TAURON.
Jeśli chodzi o trendy istotne dla naszych klientów, z badania wynika, że po raz kolejny, poza bezpieczeństwem dostaw prądu priorytetem branży energetycznej powinny być inwestycje w odnawialne źródła energii. W kierunek ten wpisują się nasze działania związane z nową Strategią Grupy TAURON i Zielonym Zwrotem.
- Bardzo dobre wyniki badania wizerunku marki TAURON to zasługa całej naszej rodziny energetycznej – w tym szczególnie pracowników, którzy każdego dnia kontaktują się z naszymi klientami i są najlepszą wizytówką TAURONA na zewnątrz. Ale podziękowania kieruję do wszystkich, którzy w swoich działaniach kierują się troską o naszych klientów i dobro Grupy TAURON - mówi Daniel Gryt, Dyrektor Wykonawczy Obszaru Komunikacji i Marketingu w Grupie TAURON.
Zobacz raport z badania wizerunku i znajomości marki TAURON za 2022 r.:
Załączniki