W szkoleniu wzięło udział czterdziestu pracowników, zaangażowanych w likwidację barier i poprawę dostępności naszych usług dla osób z niepełnosprawnościami i seniorów. Była to możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z nowo powołanymi Koordynatorami dostępności w spółkach TAURON Obsługa Klienta, TAURON Sprzedaż i TAURON Dystrybucja.
W pierwszym dniu razem z koordynatorami wypracowaliśmy rozwiązania, które będą bardziej dostępne dla wszystkich klientów. Celem było określenie, jak wdrożyć dostępność w naszej bieżącej pracy, w taki sposób, by ciągle się doskonalić i rozwijać nowe kompetencje w Grupie. Zależy nam, aby każdy nasz klient mógł sam załatwić swoje sprawy w TAURONIE.
Drugiego dnia dzięki symulatorowi, mieliśmy okazję doświadczyć niektórych ograniczeń, z którymi muszą borykać się nasi klienci. Była to lekcja empatii, a możliwość przeniesienia się choć na chwilę o kilkadziesiąt lat w przyszłość pozwoliła lepiej zrozumieć ich potrzeby i perspektywę. Niektóre spostrzeżenia mocno zaskoczyły uczestników. Dzięki realizacji inicjatywy TAURON bez barier, naszej otwartości i współpracy razem wypracujemy rozwiązania, które faktycznie zlikwidują bariery w obsłudze.
Galeria zdjęć