TAURON Obsługa Klienta z tytułem Friendly Workplace 2022 (film).

sie 08 2022

Friendly Workplace  to prestiżowe wyróżnienie redakcji Markapracodawcy.pl dla firm, które mogą pochwalić się nowoczesnym podejściem w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

Nagroda Fiendly Workplace jest wyróżnieniem  dla wszystkich pracowników, którzy na co dzień dbają o dostarczanie wysokiej jakości usług i produktów naszym klientom. Jestem dumny i dziękuję za to, że robią to efektywnie, z uważnością na potrzeby klientów, dbając jednocześnie o przyjazne relacje w ramach stałych zespołów, jak współpracując z zespołami z innych obszarów i spółek - mówi Karol Janosz, Prezes Zarządu TAURON Obsługa Klienta.

W ramach V edycji konkursu kapituła konkursu szczególnie doceniła otwartą i przyjazną kulturę organizacyjną budowaną na firmowych wartościach, wzajemnym szacunku i partnerskich relacjach. Wysoko oceniono strategię rozwoju pracowników oraz realizowane programy rozwojowe, takie jak: Forum Kierowników, programy mentoringowe, #tokrokzespolow, inicjatywy #dbajmy o siebie i #wspierajMYsie. Doceniono również podążanie za nowymi trendami w kierunku digitalizacji procesów HR i budowanie wirtualnego środowiska pracy. Wyróżniono też  działania w obszarze budowania relacji z pracownikami, dbania o ich dobrostan i work-life balance, np. elastyczny czas pracy, „ruchome godziny” rozpoczęcia pracy, system równoważny, wsparcie dla rodziców dzieci z niepełnosprawnością czy możliwość pracy zdalnej. 

W ramach inicjatyw wspierających ochronę zdrowia wyróżniono działania bhp promujące bezpieczne środowisko pracy i akcje prozdrowotne, np. ergonomia  na Home Office, Ruch receptą na zdrowe serce, Profilaktyka chorób układu krążenia czy szkolenia z pierwszej pomocy i pomocy przedmedycznej.

Dziękujemy i gratulujemy wszystkim pracownikom TAURON Obsługa Klienta.

Zapraszamy do obejrzenia filmu!