Nowe rozwiązania TAURON bez barier - mamy to!

lip 14 2022

TAURON bez barier działa pełną parą. W pierwszym półroczu tego roku udało nam się wdrożyć 15 nowych inicjatyw, poprawiających dostępność naszej Grupy. Spośród zrealizowanych zadań 4 zakończono w TAURON Sprzedaż, 8 w TAURON Obsługa Klienta, 2 w TAURON Polska Energia oraz 1 w TAURON Dystrybucja. Kolejnych 15 inicjatyw rozpoczęliśmy i w spółkach trwają intensywne prace nad ich wdrożeniem. Jednym z nich jest projekt WCAG, który jest  największym zadaniem realizowanym w ramach programu TAURON bez barier.

Co już wdrożyliśmy?

  • Dostosowaliśmy scenariusze obsługowe o wskazówki poprawnej obsługi klientów z niepełnosprawnością ujęte w Standardach sprzedaży i obsługi klienta w TAURONIE i przeszkoliliśmy z nich naszych konsultantów.
  • Opracowaliśmy ebooka „Pierwsza umowa z TAURONEM”. Poradnik był konsultowany przez Fundację Widzialni i jest dostosowany do użytku przez osoby niewidzące, zgodnie ze standardami WCAG.
  • Wprowadziliśmy możliwość skorzystania z ramki do podpisu oraz lupy w punktach obsługi klienta.
  • Zakupiliśmy 3 pętle indukcyjne i uruchamiamy pilotażowy projekt w naszych punktach obsługi we Wrocławiu, Katowicach oraz Krakowie. W ramach pilotażu będziemy testować stanowiska wyposażone w narzędzia wspomagające słuch przy współpracy z osobami niedosłyszącymi.
  • Poprawiliśmy infolinię obsługową - teraz BOT na infolinii obsługowej ma przyjemny głos, a klienci mają możliwość sterowania głosem lub tonowo (DTMF). IVR, czyli system komunikacji pozwalający zarządzać ruchem na infolinii, jest sterowany głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę (ASR). W przypadku nie rozpoznania komunikatu system udostępnia klientom menu obsługiwane poprzez naciskanie klawiszy telefonu.
  • W ramach obsługi klienci mają zapewnioną pomoc w założeniu konta w serwisie Mój TAURON, podczas wizyty w POK-u lub rozmowy na czacie. Aktywacja Mojego TAURONA została wpisana w obowiązujące standardy sprzedaży w POK.
  • Ułatwiliśmy pozyskanie duplikatu umowy dla klientów poprzez formularz w Moim TAURONIE oraz wdrożyliśmy zmiany w Wirtualnym Doradcy oraz na czacie, aby ułatwić załatwienie duplikatu umowy.
  • Poprawiliśmy pozycjonowanie TAURONA w wyszukiwarkach, w zakresie informacji o zarządzaniu energią.
  • W maju wdrożyliśmy chatbota i webchata dla TS i TD , który prowadzi klienta i jest dostępną formą komunikacji.
  • Uruchomiliśmy obsługę czatu z asystentem na tauron-dystrybucja.pl.
  • Wdrożyliśmy standardy mejlowe w naszej Grupie.
  • Zweryfikowaliśmy procedury ewakuacyjne dla osób z niepełnosprawnością - odbyły się również szkolenia dla koordynatorów ewakuacji.
  • Dla wszystkich spółek w Tauronecie wdrożyliśmy zakładkę z informacjami o programie TAURON bez barier, gdzie możecie poczytać jaki jest cel i opis programu, jakie są planowane inicjatywy. Jest to również miejsce, gdzie każdy pracownik w Grupie TAURON może zgłosić inicjatywę na poprawę dostępności czy likwidację bariery.
  • W ramach publikacji dotyczącej zachowań, postaw i profilaktyki, zrealizowaliśmy szkolenie dla pracowników dotyczące zdrowego kręgosłupa i Nordic Walking.
  • Zorganizowaliśmy konkurs wiedzy o dostępności dla pracowników Grupy TAURON oraz quiz Zabawa bez barier na naszym kanale Facebook. W ramach realizowanych działań chcemy poszerzać świadomość dostępności oraz informować o programie TAURON bez barier.

Wszystkim biorącym udział w zadaniach gratulujemy i dziękujemy za ich efektywną realizację. Trzymamy kciuki za kolejne sukcesy!

​​​​​​​TAURON bez barier. By energia była dla wszystkich!