W pierwszym etapie trwania projektu zrobiliśmy przegląd działań, potrzeb i naszych możliwości. Zorganizowaliśmy również szkolenie
i warsztaty, których efektem było wypracowanie nowych pomysłów na poprawę dostępności. Szczególną uwagę zwróciliśmy na likwidowanie barier w punktach obsługi klienta, punktach partnerskich, czy też kanałach mobilnych: infolinii, naszych stronach
i serwisach internetowych.
Uruchomiliśmy stronę tauron.pl/bezbarier, na której klienci mają zebrane informacje o wdrożonych udogodnieniach zarówno skierowanych do osób z niepełnosprawnościami , jak również do seniorów. W ramach rozwiązań już dziś mamy w TAURONIE filmy w Polskim Języku Migowym, które pomogą w korzystaniu z Mojego TAURONA.
W ramach TAURON bez barier poprawiamy naszą dostępność cyfrową. Już teraz na naszych stronach internetowych, również na naszym blogu Lepiej można ustawić kontrast czy wielkość liter w zależności od własnych potrzeb. Jesteśmy po audycie dostępności zgodnie z międzynarodowym standardem WCAG 2.1. Pracujemy, aby nasze strony internetowe tauron.pl, tauron-dystrybucja.pl oraz serwisy obsługowe Mój TAURON i Moja Dystrybucja były dla dostępne i wygodne w korzystaniu dla wszystkich.
W ubiegłym roku udało się również wdrożyć infolinię dla seniora. Są to specjalnie przeszkoleni konsultanci, przygotowani tak aby w prosty
i przyjazny sposób seniorzy mogli samodzielnie załatwić swoją sprawę w TAURONIE.
O tym co to jest dostępność i jakie rozwiązania wdrożyliśmy w TAURONIE możesz przeczytać link do strony na tauronecie.
Znajdziecie tam m.in. informacje o planowanych rozwiązaniach. Każdy pracownik może również zgłosić swój pomysł na poprawę dostępności.
Włącz się, bo możesz.