Od 4 kwietnia przenosimy komunikację do Teamsów - sprawdź, co się zmieni

mar 29 2022

Już za tydzień, zgodnie z przyjętym w Grupie TAURON standardem w zakresie narzędzi komunikacji audio/wideo, Microsoft Teams stanie się podstawowym narzędziem do przeprowadzania połączeń audio i wideo.

W poniedziałek 4.4.2022 r. rozpocznie się stopniowe wyłączanie w kalendarzu Outlook opcji organizowania spotkań w aplikacji Skype.

teams1

 

Wpływ tej zmiany na Twoją pracę:

  • Każde nowe spotkanie zorganizujesz i przeprowadzisz wyłącznie w aplikacji Teams.
  • Z poziomu wizytówki osoby w aplikacji Outlook wywołasz okienko czatu aplikacji Teams.
  • Teamsy będą źródłem informacji o statusie Twojej dostępności - obecności.

To oznacza, że kolorowe wskaźniki dostępności osób w usługach Microsoft Office 365 i w Tauronecie 2.0 będą aktualizowane na podstawie akcji wykonywanych w Teamsach.

Bez obaw – to się nie zmieni:

  • Spotkania wcześniej zaplanowane w aplikacji Skype nie znikną z Twojego
    kalendarza - odbędą się w narzędziu wybranym w chwili rezerwacji terminu.
  • Nadal będzie można prowadzić czaty i rozmowy bezpośrednie ze współpracownikami przez Skype. Jeśli ktoś napisze do Ciebie na Skype - dostaniesz tę wiadomość i będziesz ​​​​​​​mógł/mogła  udzielić odpowiedzi w tym samym narzędziu.
  • Historia czatów Skype będzie dla Ciebie dostępna w Outlooku.

Wypróbuj Teamsy już dziś! Pamiętaj, że w perspektywie czasu Skype - po  upowszechnieniu się nowego standardu - zostanie wyłączony.

Przygotuj się na zmianę – sprawdź najważniejsze linki:

  • Oficjalny komunikat o decyzji Komitetu Digitalizacji, która wprowadziła
    nowy standard komunikacji: KLIKNIJ TUTAJ
      
  • Szczegółowe porównanie komunikatorów, które pokaże Ci wszystkie
    korzyści z przejścia na MS Teams: KLIKNIJ TUTAJ
      
  • Strona, na której znajdziesz wideoporadniki, instrukcje oraz
    najważniejsze informacje o aplikacji Teams: KLIKNIJ TUTAJ

Uwaga: w dniu, w którym wyłączymy w Twojej Spółce opcję organizowania spotkań w Skype, wyślemy Ci dodatkowy komunikat.