Cyfryzacja komunikacji z klientem w Grupie TAURON weszła w kolejny etap. Jako pierwsze digitalizacji zostaną poddane dokumenty publiczne: taryfy, regulaminy, cenniki itp., które obecnie dystrybuowane są w formie papierowej. Oznacza to, że nasi klienci już w połowie roku będą mogli skorzystać z pełnej funkcjonalności tego nowego, trwałego nośnika informacji.
- Takie rozwiązanie nie tylko znacznie skróci czas obsługi naszych klientów, ale przede wszystkim będzie kolejnym, realnym i odczuwalnym działaniem Grupy TAURON na rzecz ochrony środowiska naturalnego – mówi Karol Janosz Prezes TAURON Obsługa Klienta - To oczywiście również obniżenie kosztów obsługi.
Następnym krokiem będzie wdrożenie komunikacji z klientem za pośrednictwem trwałego nośnika danych. O fakcie dostarczenia do blockchain swojego dokumentu (umowy, aneksu do umowy, dokumentów windykacyjnych itp.) klient będzie powiadomiony poprzez sms, e-mail oraz systemy samoobsługowe.
Ważnym jest również fakt, że tak przekazany dokument, w świetle pozyskanych opinii prawnych, oznacza skuteczne doręczenie na trwałym nośniku i pozwala w pełni zabezpieczyć wymagania ustawodawcy w tym zakresie.
Nad tym skomplikowanym zadaniem pracował Zespół projektowy, składający się głównie z pracowników TAURON Obsługa Klienta, którzy współpracowali z przedstawicielami spółek TAURON Dystrybucja i TAURON Sprzedaż – w grupie siła!