TAURON to... #13 - Różne perspektywy – Wspólny Punkt Widzenia

sty 22 2020

W dzisiejszej odsłonie cyklu "TAURON to...", przyjrzymy się inicjatywie skierowanej do rzeczników praw konsumentów.

Budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientem są jednym z filarów działalności Grupy TAURON, zapisanych w Strategii Grupy. Warsztaty, to jeden z elementów naszych działań i inicjatyw , które realizujemy by podejmować dialog z klientami i interesariuszami.

Doskonałym tego przykładem są coroczne spotkania rzeczników praw klienta, przedstawicieli Urzędu Regulacji Energetyki, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organizacji konsumenckich i spółek Grupy TAURON, organizowane pod hasłem "Różne perspektywy - Wspólny Punkt Widzenia". 

Podstawowym założeniem inicjatywy jest przyjęcie przez uczestników perspektywy klienta. Istotną rolę w tym zadaniu odgrywają rzecznicy konsumentów, którzy dostarczają „żywą” informację o aktualnych oczekiwaniach, ale i problemach klientów. Przyjęcie perspektywy konsumenta pozwala ponadto wypracować rozwiązania adekwatne do ich potrzeb. Osiągnięcie kompromisu nie stanowi jednak łatwego zadania, ponieważ uczestnicy warsztatów reprezentują organizacje działające w różnych obszarach i mające często inne cele biznesowe.

W 2019 roku we Wrocławie i Katowicach, warsztaty odbyły się po raz dwunasty.

Spotkania „Różne perspektywy — wspólny punkt widzenia” nie są jedyną edukacyjną inicjatywą zespołu rzecznika praw klienta w TAURONIE. Na przestrzeni ostatniach realizowaliśmy również cykl warsztatów „Energia dla seniora”, o których możecie przeczytać [tutaj].

Załączniki

dsc4676.jpg