Obsługa klienta nie może chodzić utartymi ścieżkami. W ramach Projektu „Rozwój stacjonarnego kanału kontaktu z klientami” realizowanego wspólnie przez TAURON Sprzedaż i TAURON Obsługa Klienta w lutym br. rozpoczęliśmy trzymiesięczny pilotaż Systemu zarządzania ruchem w Punktach Obsługi Klienta (POK).
Pilotaż obejmuje 3 lokalizacje:
System zarządzania ruchem POK to system oparty na kamerach i kolejkomatach, stanowiących jeden krwioobieg, mający pozwolić na sprawne pozyskiwanie informacji w czasie rzeczywistym, a tym samym efektywne zarządzanie obsługą klienta. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest możliwość pozyskiwania jednego, spójnego raportu o liczbie klientów, rodzaju spraw z jakimi się zgłaszają, jakie godziny preferują?
Posiadanie tych informacji pozwoli na odpowiednie planowanie obsady POK, strefy poczekalni dla klientów, zarządzanie obsługą klientów uprzywilejowanych, a w konsekwencji wpłynie na podniesienie jakości obsługi klienta.
Załączniki